Gavekort til bursdager, navnefest og babyshower

Reklame | Rabattkode på gavekort, tegnekurs og direktelink til nettbutikk

Dette er meg i går kveld, egentlig stuptrøtt etter en fantastisk 17. mai feiring, men mer enn litt fornøyd med både feiring, is og arbeid 🙂

Det hele startet rundt klokka åtte på kvisten 17. mai, da fikk jeg en henvendelse angående gavekort i butikken, noe jeg ikke har hatt tidligere, så jeg svarte som sant var at det skulle jeg nok kunne ordne, men at jeg trengte litt tid.

Så feiret vi en kjempe fin 17. mai og kom hjem rett rundt syv. Jeg satt meg ned på kontoret og kjørte research i forhold til priser, butikkplaner og integrerings muligheter. Bergen by hadde akkurat begynt å sende opp årets raketter for å feire Norge og klokka var 23:20 da jeg var ferdig 🙂

Men jeg fikk da avgårde den gledelige meldingen om at det nå var mulig å bestille gavekort til lørdagens navnefest og samtidig vist at jeg virkelig setter pris på at man velger å handle i nettbutikken min <3

Det tok noen timer å opprette gavekortene, men da hadde jeg oppgradert butikkplanen, bekreftet ønsket funksjonalitet med en Shopify ekspert, oversatt alt av innhold til norsk (Shopify har engelsk som standard spårk) skrevet ny tekst angående salgsbetingelser for gavekort, oppgradert sidene med den nye teksten med mer.

Det var et ørlite innblikk i hvordan hverdagen som grunder kan være ganske uforutsigbar og ikke minst en grei forklaring på hvordan jeg fort kan arbeide mer enn i en 100% stilling. Det er alltids noen jeg kan gjøre bedre, og ofte handler det om å yte det lille ekstra for å få ting til å gå på frem.

Nå krysser jeg fingrene for at de nye gavekortene blir riktig populære og at jeg i hvertfall klarer å dekke inn de ekstra 50 dollarene det koster i måneden å ha gavekort i butikk. Det er ofte langt mer utgifter enn en skulle tro som ligger bak den endelige prisen på det man kjøper, og jeg hadde for å være ærlig liten ide om omfanget av det før jeg selv satt her med en egen bedrift 😮

For å feier de nye gavekortene bestemte jeg meg like godt for å gi 100 kroner i rabatt på kjøp av gavekort over 400 kroner, det er bare å bruke koden: JA TAKK i rabatt feltet i kassen! Tilbudet kan ikke kombineres med andre rabatter og varer til lunch i morgen den 19.07.19, så det gjelder å være rask på labben.

Gavekortene finner du forøvrig her 🙂 

Jeg skal også holde tegnekurs i Bergen søndag den 26. mai og den 2. juni  2 x 4 timer for 500 kroner inkludert kursmateriell, DET er også et supert tilbud! Vi har mask plass til ni stykker, så sjekk ut Facebook og påmeldingen vår her dersom du ønsker å sikker deg en plass.

Det er enda litt mer jobb på tapetet i dag, jeg håper du hadde en super 17. mai, og får en like fin helg så blogges vi 🙂

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg