Gikk på jobb uten sokker!

God morgen! Det er mye jobb å være grunder, det kan tidvis være stressende at bedriften i oppstarts fasen spiser mer penger en den bringer inn..

MEN, det det har også sine fordeler å drive for seg selv, som i dag da jeg ikke skulle ut av leiligheten før jeg begynte på dagens arbeid, for da kunne jeg nemlig hive på meg en comfy men ikke super fin yoga bukse og tasse inn på kontoret helt uten å ta på sokker en gang 😉

Det er super luksus å ikke være avhengig av uniform og formelle antrekk, i hvertfall nå når vi er syv måneder på vei og det kan være litt kjipt å ta på seg dongeri bukser, selv de med en heidundrande dose strikk i livet 😮 Så da sitter jeg her med yoga buksa mi og beina i lotus stilling på kontoret, klar til å ta fatt på dagens tegne arbeid!

Ønsker deg en super dag, takk for at du titter innom og holder rede på hvordan det går her 🙂

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg