Glad mandags morgen!

Da er skrivebordet mitt ryddet for uka, det jobbes med nettbutikken, og jeg har en bestilling som skal være klar til torsdag. Ellers er det lovlig få ganger jeg skisser eller tegner allerede eksisterende figurer som, Simba over her, men det hender, mest for gøy 😀 Det har noe med åndsverkloven og rettigheter å gjøre, det gir på generelt grunnlag lite mening for min del å tegne masse figurer jeg ikke kan bruke videre i arbeidet mitt som illustratør, så jeg bruker oftest fri fantasi og dersom jeg trenger referanser bruker jeg Pixabay eller egne foto.

Det minner meg på at jeg faktisk må bli mye bedre på å signere egne skisser! Flere av skissene mine og tegningene ligger på google, dog ikke i full oppløsning alltid. Men det er jo fint om noen ved et uhell skulle bruke bildene uten å spørre om tillatelse, at det i hvertfall er en signatur der 😮

Med en stille facepalm til meg selv, ruller jeg videre med ukas arbeid, tegninger og trykk, ønsker deg en super uke så blogges vi 🙂

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg