God helg! NAV og godt jobba.

Fugler rede dyr tegning kunst fra BergenHerre min hatt, det har vært kaos en uke og to her! NAV ville ha inn foreløpig årsregnskap for at min mann skulle få permisjon og jeg har jo som kjent fokusert på å pakke, sende og få bøker ut i butikk siden siste tiden..

Så jeg måtte beint hive fra meg alle andre oppgaver og bøker for å ajourføre regnskapet. Nå er det i hvertfall i boks, og for å spare tid har jeg i samme slengen satt opp nye integreringer mellom bank, regnskap og nettbutikk. Det var ikke akkurat gøy å legge ut 3000 kroner til for programvarene, men nå er det nå gjort også får jeg bare krysse fingre og tør for at jeg klarer å omsette nok til å dekke også den utgiften.

Det er altså ikke nødvendigvis så veldig glamorøst å være grunder 🙈

Men på pluss siden – det er fredag og det er helg! Og vi tok dagens handletur for bedrift og blekk om bryggen for å få litt ut av det fine været.
Illustratør Miriam Haukebø på bryggen i Bergen Nå håper jeg også det roer seg litt når pappaen får permisjon. For jeg skal være dønn ærlig og innrømme at det ikke har vært lett å holde styr på hus og heim og jobbe nesten 100% samtidig (samt det legolandet av ett sameiet jeg er styreleder for). Jeg har til tider vært så stresset at jeg har blitt bekymra for melkeproduksjonen min, og det har gjort vondt langt inni sjela å hele tiden gjøre sitt beste og føle at man ikke strekker til. Heldigvis har vekta til minsten gått veldig fint opp, og jeg veg at jeg til tross for stress har vært veldig flink å legge bort alt av arbeid når mini kommer hjem fra bhg og når minsten er våken ❤️

Så jeg gir meg selv en klapp på skulderen, så ønsker jeg alle her en god helg 😊

Og tusen takk for tålmodigheten med oppdateringer her inne 😁

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg