Gøy å være grunder

Hei og hopp! Da jobber jeg med to skreddersydde bestillinger, og jeg innrømmer det, DET er litt kult 😀 Pinnsvinet over her derimot er ikke en bestilling, det var snarere noe jeg tegnet i helgenen og på tirsdag fikk jeg lagt på litt akvarell, fargeblyant og dermed var den ferdig og klar for digitalisering 🙂

Jeg har også laget ferdig nok en illustrasjon til boken om Søren og Klype, det er virkelig gøy å være grunder når ting går på frem!

Nei, nå må det tegnes mer 🙂

Ønsker deg en god dag og tusen takk for at du er innom og følger med på veien <3

Miriam

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg