Gøy for store og små

Før helgen gikk jeg til innkjøp av et sett med “magisk sand” og jeg angre ikke ett sekund 😀 Det var rett og slett kjempe gøy. Sanden hverken klistrer til bord flater eller klær, men det kan smuldre noe, så man kan gjerne lage sandslott oppi en beholder som har litt kanter, som i serveringsbrettet vi har brukt her.

Det høres kanskje litt tullete ut, men for en som har bodd flere år i California var det rett og slett vanvittig avslappende og sitte og kladde med det som nesten kunne se ut som en sandstrand i miniatyr på bordet. Mini var også strålende fornøyd og ville helst ikke at vi skulle rydde bort sanden da det nærmet seg tid for en middagslur 🙂

Sanden er utrolig lett og forme og med noen medfølgene former kan man bygge riktig kule sandslott på 1-2-3, jeg har blitt en smule hekta for å si det sånn, så jeg ser ikke bort i fra at vi utvider mengden sand med tiden!

Dersom du er på utkikk etter lignende sand finner du det under ulike varemarker som Kinetic Sand, Sand Clay etc. Pakken vi har kom med ti figurer og 600 gram sand og jeg kjøpte den på Panduro, rett og slett fordi det etter Toys`r us konkursen begynner å bli vanskelig å oppdrive enkelte leker i sentrum 😮

Nå må jeg legge bloggen i fra meg jeg har alt vært på postkontoret med en bestilling i dag, så nå er neste på tapetet kurs planlegging, mailer og andre løpende oppgaver.

Ha en super uke, så blogges vi!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg