Gravide luringer på butikken..

Ja hva skal man si? Jeg måtte rett og slett ringe etter hjelp for å komme meg hjem fra butikken!

Det har seg slik at vi i det siste så smått har begynt å gjøre klart i heimen til minsten melder sin ankomst. Dette har ført til noen innkjøp her og der (heldigvis har vi alt en god del med babyutstyr) men noen småting står det jo alltids på listen.

Så jeg gikk optimistisk avgårde for å handle litt i går, på listen hadde jeg skrevet ned en ny blender, siden den vi har lukter svidd etter omtrent 20 sekunder med omdreininger og den ikke kan brukes til supper og babymat. Ny blender fant jeg greit på Power, og for å slå flere fluer i en smekk bestemte jeg meg for å handle mat på veien hjem. Med blenderen i en hånd og en trillekorg i den andre lesset jeg på som jeg vanligvis gjør; vannmelon, jordbær, brød, toalettpapir, melk, et par kilo ost og det som var..

Så da jeg skulle putte varene i poser innså jeg blunderen min, for håndtaket på esken til blenderen var jo plassert midt på esken så da ble det jo umulig å bære poser og blender i samme hånd.. og litt sterk er jeg nok, men jeg klarte ikke å få med meg fire store poser i en hånd akkurat nå..For ja det er min fot du ser nede til høyre her og de siste dagene med varme har gjort underverker for vannmengden  i kroppen, så nå kan jeg knapt se hverken ankler eller tær, føttene mine ser mest ut som to vannfylte poser 😛 Og når jeg er ute og går så begynner det å se en brødsmule komisk ut, der jeg vagger fra side til side som om jeg stadig befinner meg ombod på et offshore fartøy i dårlig vær!

Heldigvis var ikke hjelpen mer enn en telefonsamtale unna, så jeg kom meg hjem med både poser og blender i behold, phew 🙂

Håper du har det fint i det spinnville sommerværet vi har for tiden, vi blogges!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg