Hai!

Hallaien, her blir det travelt i dag! Vi skal være klar til å kjøre til fjellet i morgen, klær skal vaskes, ullsokker skal leites frem en etter en, og vi må ut og handle.

Det viser seg nemlig at den fancy gore-tex buksa mi fra Arcteryx som jeg kjøpte for hundre år siden ikke passer over magen nå som vi snart er halvveis i graviditeten 😮

I tillegg har jeg en ganske heftig arbeidsplan for dagen, som selvstendig næringsdrivende tar jeg sjelden helt fri. Det jobbes dermed med å produsere innhold til de ulike kanalene mine, jeg fikk filmet en tegning i går, og målet er nå å filme sjødyrene over her i dag, da kan jeg nemlig ta med meg filmklippene på iPaden og redigere litt underveis i bilen (ønsk meg lykke til for det hender jeg blir stupkvalm av å stirre på en skjerm i bilen…) 😛

Nei, nå må jeg hive meg rundt, jeg håper å ha tid til å titte innom her i morgen også, men det avhenger litt av bilformen min, så om du ikke hører noe er det mulig jeg sitter i bilen og angrer som en hund på at jeg tok frem iPaden 😉

 

Ønsker deg en super dag, vi blogges!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg