Helt ærlig? Jeg var ikke så veldig god i starten!

Med halve livet siden 2018 i sosiale medier på blogg, instagram og Facebook, er det jo rom for å bli litt flau til tider 😆 Før var det en ganske stor barriere å komme over, jeg kunne sitte i timesvis og lure på om det egentlig var så lurt å poste et filmklipp av meg selv som sitter og tuter 😭 (etter at en bok fikk blankt avslag nok en gang), eller om det var innafor å poste bilder svett som fy etter å ha dyttet en 98 kilos vaskemaskin gjennom leiligheten og over en 12 cm dørkarm og inn på badet!

Men det er sant som det sies veien blir til mens man går, og i dag bruker jeg ikke like mye tid på å bekymre meg, tvert i mot har alle de rare postene og det å våge å dele både hverdag og arbeidet mitt med deg her i sosiale medier gjort meg mye roligere til sinns! Det er fint å få være litt på ekte og vise at det er mye prøving, feiling og litt kaos i kulissene av og til 😄

Så jeg kjører på videre med hunden sovende på teppet, håret bustete til alle kanter og med tegnebrettet foran meg. Jeg er veldig glad for at du er med på veien, sammen er vi dynamitt, og på ett eller annet vis har det ført til at enkeltpersonforetaket mitt enda lever og leverer i beste velgående fem år etter oppstarten 🤩

Det nye familiemedlemmet vårt Julius (hunden) er forresten en puggle, en miks av pug og beagle, han er 40 cm på strømpelesten og flyttet hit i sommer, han er 9 år gammel og har hatt tre hjem før han kom hit 😳 Julius er likevel full i futt, optimistisk som få, og han går IKKE av veien for å stjele en hvilken som helst godbit! Også er han verdens koseligste selskap på kontoret, så her blir har til han er gammel og grå.. Julius flytter seg nemlig ikke for noe som helst! Ikke støvsugeren en gang 😂
(Digital illustrasjon tegnet på iPaden)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg