Helt vanvittig

Å se responsen på innlegget om Fribord Forlag var helt utrolig. Det var så mange gode ord, og tilbakemeldingene om at nyhetene også gjør andre glad gjør meg så vanvittig rørt.

Det er ingenting som er bedre med jobben min en å skape nye finurlige figurer og innhold til glede for andre, det være seg tegninger, bøker eller blogginnlegg.

Så nå legger jeg ut nok et grine bilde selv om jeg først var litt redd for å legge det ut og at det skulle bli vela mye tårer på bloggen 😅

Det er dog langt i fra tårene som trillet da jeg fikk meg en smell i juni, nei denne gangen er det snarere snakk om at det sitter en høygravid illustratør bak tastaturet som tar til tårene fordi dere er så gode ❤️
Et bilde sier ofte mer enn tusen ord, og jeg håper virkelig det videreformidler hvor glad og rørt jeg blir.

All tvil om å gi ut boken på egenhånd er som blåst bort for vinden og jeg skal ærlig innrømme at det føles 100 ganger bedre nå som vi slipper å sitte passive og vente på nok et svar fra ett forlag. Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde følt meg like lett til sinns hadde det ikke vært for alle som heier på Søren Klype og Fribord Forlag 😳 🥰

Akkurat denne søndags morgenen er dagens kaffekopp kommet på bordet mens jeg finpusser illustrasjonene  på side 25, det det betyr at det bare er tre sider med illustrasjoner igjen, samt omslaget, før finpussen på teksten kan begynne 😊

Så tusen takk til alle som heier på boka for at jeg får være her og jobbe med finurlige figurer tidlig en søndags morgen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg