Hjelp! Hva har jeg gjort nå??

Hei! Long time no see! Så hva har jeg gjort på i det siste? La meg starte med dagens snap til mannen og et noe overraskende post øyeblikk..

Og om du lurer på hvordan det ser ut når man får alt dette i hus:

Jupp, der røk nok en av våre 74 kvm til bedriftens beholdning av emballasje, skrivere bøker og 500 blyanter 😂 😬

Når det kommer til bøkene så er de altså nå i hus, og jeg skal få sendt ut kulturrådets 7 eksemplarer i dag siden jeg nå har 200 konvolutter til formålet. Så skal jeg få redigert unboxing videoen en av dagene 😅

Så til det aller viktigste i min verden, min lille familie ❤️ Minsten kom nok til verden i god tid før bøkene var her. Og siden det har det skjedd så mye at jeg har ikke helt vist hvordan jeg skulle begynne på et blogginnlegg en gang.

Ikke fordi jeg ikke har hatt fem minutter her og der til å få noen ord på arket, men fordi så mye av tiden har gått med til å være med de som betyr mest for meg. Da mini kom til verden for noen år siden tok vi et bevist valg om å skjerme våre små fra blogg og sosiale medier, for oss var dette et naturlig valg og jeg er glad for at vi var tidlig ute og tok en avgjørelse som føles bra for oss som familie den dag i dag 😊

Det foregår dermed en hel del her hjemme som det ikke faller seg naturlig for meg å dele i sosiale medier.

Jeg er dog veldig komfortabel med og kan stå inne for å dele både komiske, glade, triste og ordinære hendelser fra mitt spinnville arbeid som grunder (som dere kanskje har sett alt). Så det blir det nok mer av også i fremtiden 😉

Så der var vi! Forsiktig i gang med bloggingen igjen, tusen takk for både tålmodighet og at du titter innom  ❤️ Nå er det bare en uke til boka skal lanseres og det er litt å gjøre for å si det sånn, da er det fint at minsten trives godt i bæreselen, for da kan vi ved hjelp av en stor jakke til å ha på oss ute, gå både på post og butikk mens lille har det fint og trygt mens hun sover 😊

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg