Hjemmekontor

iPad pro digital tegning Her jobbes det fra en haug med puter i sofaen med  cøntry på høyttaleren og med pysjen enda på!

Best av av alt er selskapet ❤️  

Fordi vi har en egen bedrift kan jeg ikke ta helt fri fra jobben, men når jeg kan jobbe mens minsten sover trygt i armkroken så føles det rett og slett helt fantastisk å få jobbe med noe mens vi sitter her 😊

Vi er enda litt redd vi ikke skal få bedriften opp å gå økonomisk her hjemme (vi har enda åtte måneder på å redde inn økonomien) med bokutgivelsen på torsdag krysser jeg det jeg har av fingre for at vi skal klare det!

Jeg elsker jobben min, men jeg har ikke råd til å gå uten inntekt så veldig mye lengre 😅 Men det skal ikke stå på innsatsen, eller kule tegninger for den del!

Tusen takk for at du titter innom det betyr mye for meg og familien. Ønsker deg en kjempe fin uke 😊

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg