Hjemmekontor

Da skal det bli interiør blogger av meg, her kommer del 1; hjemmekontor 😉 For å være helt ærlig så vet jeg ikke helt hvordan det endte opp slik, men nå sitter jeg altså på gulvet og jobber deler av tiden, jeg har veldig lyst til å si at jeg skal lage meg det kuleste kontoret noen sinne av plank og møbelplater. Men for å være helt ærlig så er det så vanvittig langt utenfor min komfort sone å snekre at jeg blir sittende på gulvet jeg!

Nei, jeg får heller somle meg til å finne en pute av ett eller annet slag, du må ha en super helg!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg