Hjemmekontoret level 2.0

Da er det endelig lørdags kveld, alle har sovnet, og DA er det tid for å rulle i gang turbo utgaven av hjemmekontoret.

Med flere skisser som skal tegnes til neste bok utgivelse, et par makroner (og null hender til å spise med siden jeg sitter med både fjernkontrollen, eple blyanten og iPaden) så skal jeg pigade meg se en film mens jeg arbeider!

Og med det illustrerende bildet over her fra en dag i mitt liv, ønsker jeg deg en god helg om du er på jobb, ser på TV, eller bare tar livet med ro 🙂

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg