Hjerte i halsen

Der satt jeg og jobbet med regnskapet i går, en relativt lite lystbetont oppgave med lav puls.
Det var helt til jeg kom borti vannglasset så det tippet over ende, med super reflekser og hjertet i halsen, skjøv jeg macen unna i en fei! Jeg skjøv den rett i samlingen min med blyanter til  den milde prisen på 39 kroner  kroner per stykk, så de alle begynte å rulle avgårde.

I full panikk for å sende mine mine dyrebare blyanter i gulvet og brekke noe, begynner jeg å dra macen tilbake mot sølepytten på bordet. På dette tidspunktet var pulsen oppe i 190, før de rullende blyantene heldigvis ble stoppet av en annen beholder med blyanter som nå stod faretruende nært stupet.

Etter en liten vurdering av situasjonen, ble det klart for meg at jeg A: burde slutte å skyve macen rundt i vill panikk og heller flytte den fra åstedet, og at jeg  B: heller burde finne noe å tørke opp med.

Ja sånn kan det gå når regnskapet krever aller de små grå, vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg