Hva tjente jeg på blogg innleggene i juni?

Det var ikke bare avslaget på boka som tikket inn i går.. trommevirvel og stormende jubel for i følge mailen fra Egmont så øker trafikken og inntjeningen på bloggen stadig, dette gir jo boka om Søren og Klype en fighting chance blant de store forlagene der ute 💪

Jeg kan neppe betale noe særlig med regninger med månedens blogg inntekt på; 53 kroner og 72 øre, det er da heller ikke meningen…

MEN.. for femti kroner kan man jo alltids unne seg et jordbær eller to fra smågodt hylla på Coop.

Det hjalp på humøret i det minste 🍓

Ha en super dag og tusen takk for jordbærene, vi blogges!

 

8 kommentarer
    1. Haha. Denne får du sikkert mye klikk på av oss nysgjerrige 😉 Tjente vel litt mer enn meg du, da. Må nok få oss noen sponsorer hvis skal det bli mer smågodt! 😉

      1. Hva tjente jeg på bloggen, er på et mystisk vis ofte månedens mest populære innlegg 😁 Det var først ett innlegg mest for moro skyld; her kommer jeg tutendende med først noen kroner så femtilappen, mens det er så mange større bloggere og influensere som ikke vil si et pip om saken 😅 Da det viste seg at det var flere som syntes det var gøyalt å lese, har det like gjerne blitt ett fast innlegg 😉

    2. Lykke til med bok!
      For min del er jeg fascinert av økonomi og dermed blir jeg ekstra nysgjerrig når du har disse innleggene. Ellers dumper jeg innom her fordi jeg er imponert over tegningene dine 🙂

      1. Tusen takk for at du titter innom og for en kjempe fin tilbakemelding 😃 Jeg skal ærlig innrømme at økonomi ikke var min sterkeste side da jeg arbeidet offshore med fast inntekt, men økonomi interessen har heldigvis økt som grunder. Det har rett og slett blitt alfa og omega å tenke seg om både en og to ganger før man foretar nye innkjøp med en veldig varierende omsetning 😅

        1. Grei læring om økonomi det. Tøft å starte som gründer, viktig å skremme seg selv litt på en god måte når du gjør noe du virkelig ønsker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg