Hva tjente jeg på bloggen i mai?

En ny uke og nye blogginnlegg, men det er mulig jeg bør beholde dagjobben som illustratør.. Og fortsatt krysse fingre og tær for at manuset som er inne hos første forlag, får en positiv respons!

For i mai måned var inntekten på bloggen intet mindre enn 47 kroner og 77 øre 😮 Da er vi oppe i enn totalsum på 224 kroner (siden jeg begynte å blogge høsten 2018). Det er jo ingen hemmelighet at jeg ikke kan ta ut noe av dette før jeg har passert den magiske grensa på 500 kroner 😉

MEN akkurat det tar jeg ikke så tungt, det viktigste med bloggen er at det er en super plattform å dele litt av arbeidshverdagen, og jeg setter langt større pris på de tilbakemeldingene og den responsen jeg har fått fra dere underveis, enn en bloggforume.
Så det er helt klart lov å dra godt på smilebåndet av mine 47 kroner og 77 øre. Dersom det fortsetter med denne farten kan jeg jo alltids ta ut 500 kroner rett rundt desember 😀

Nei, det ser ut til at jeg må løpe tilbake til tegnebordet og se om jeg klarer å vri noen kroner ut av blyantene også 🙂 Ha en super uke, vi blogges!

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg