Hva tjente jeg på bloggen i oktober?

I skrivende stund sitter jeg på bussen for dag to av helgens julemarked på Stend, heldigvis fikk jeg solgt mer enn tre trykk i går! For blogg inntekten på 15 kroner og 74 øre vil nok ikke holde bedriften flytende særlig lenge 😂 🛶

Innimellom hyggelige samtaler og salg, fikk jeg tatt ut mer melk til i dag 👍 Det skal sies at det føltes alvorlig merkelig å stå bak en tjukkas og inne i et fotballmål å ta ut melk ⚽️ Men det gikk jo fint det også 😂Medela flaske mamma på jobbMed kjøleskapet fylt opp for dagens julemarked og nærmere 42 arbeidstimer logget til nå denne uka er jeg klar for en ny dag på Stend. Så håper jeg det blir like bra i dag som i går og at vi igjen selger mer enn tre trykk 🌠🏙🏞🌅

Takk for at du titter innom og holder rede på hvordan det går i bedriften, jeg skal oppdatere med helgens omsetning så snart jeg får satt meg ned og telt over salgene til uka 😄Skisse Krabbrn klype Stend julemarked

Ha en fin søndag 😄

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg