I dag er dagen


Da har jeg bestemt meg, i dag er dagen for å bake havrekjeks! Det er mulig det er hverdagskost for mange å bake, men for en som bare baker kaker til bursdager, så er dette et stort steg 😛 Jeg har funnet en sunn oppskrift fra Berit Norstrand som jeg tenkte å prøve meg på, oppskriften finner du forøvrig her. Når jeg baker så sjelden, så gjør jeg ofte en hederlig innsats når jeg først setter i gang, som disse halvdruknede grisene kan vitne om.

Havrekjeksene blir nok neppe like fargerike som denne kaka, men det får stå til, stikkordet for dagen er sunn bakst 😉 For denne bursdagskaka er nok for lengst spist opp!

Ha en super dag!

 

Miriam

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg