Ikke langt fra høygravid og vela distre..

Da er vi tilbake i leiligheten, vaskemaskinen jobber for fult etter et par uker på hytta, og jeg hadde store planer om å overføre feriebilder og bloggbilder til dataen. Men den gang ei, ikke kul om jeg klarer å lokalisere kabelen for å overføre bilder fra speilrefleksen.

Så nå sitter jeg her på kontoret og er litt usikker på hvor datautstyret har blitt av i all bagasjen, og hvor i all verden jeg skal begynne når det kommer til arbeidet?! Bør jeg sitte meg ned og ferdigstille den nye fødsels plakaten jeg jobbet ned før ferien? Burde jeg ta fatt i blomstene jeg arbeidet med, eller skulle jeg like gjerne tegne ferdig tigeren som ligger på hylla her, jeg aner virkelig ikke.

Vi har jo egentlig en liten uke igjen av ferien, men jeg hadde en ide om at det kunne være greit å forsiktig komme i gang med arbeidet. Men for å være helt ærlig så føles hodet mest som en bomullsdott. Det spørs om jeg ikke heller burde finne frem et ark og tegne bare for å tegne og ikke strebe etter å ferdigstille noen ting som helst akkurat nå 😛 Så får vi heller se hvilken finurlig tegning det blir av det, når jeg jeg først klarer å finne kabelen til kameraet igjen vel og merke..

Håper du har en kjempe fin og litt mindre distre dag, så blogges vi nok om ikke så alt for lengen 🙂

 

Miriam

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg