Jeg har en hemmelighet

I to uker har jeg holdt det for meg selv, hverken familie eller dere her inne.. vet at jeg har sendt inn en fjerde bok til et forlag.

Og nå har jeg ventet i spenning, vil forlaget like boka? Skal Vesle Petter Edderkopp få komme på trykk?

Selv om det er jeg som har tegnet alle tegningene og skrevet det meste av teksten så er boka om Vesle Petter Ederkopp et vi prosjekt, Mini her har funnet på en hel side i boka. Da vi satt og leste i boka for første gang, sa Mini høylydt PFFFFFT! da Vesle Petter Edderkopp rammet ned. Så da tegnet jeg enda en side og Mini ble så glad ❤️ nå har det blitt en favoritt side her i huset 😄

Originalt kalte vi den vesle tassen, Lille Petter Edderkopp, men etter en ide fra en hemmelig super språk og bok konsulent (tusen takk Lene ❤️ ). Børstet jeg stril som jeg er, støvet av nynorsk-kunnskapen min og da falt de siste bitene på plass, det er noe helt eget med rim på nynorsk, bare se her:
Og nå har jeg ventet i spenning her for meg selv i to uker, så idag er det en veldig koselig dag, for nå har jeg sluppet katta ut av sekken, så kan vi vente på svar fra forlaget sammen 😀

Med fingrene krysset for at dette går bra, ønsker jeg deg en kjempe fin dag!
Vi blogges!

Miriam

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg