Jobber med å få hodet over vannet

Det kom snikende, men nå har jeg rett og slett blitt skikkelig stressa, jeg hadde en relativt oversiktlig liste over hva jeg skulle ha gjort unna forgje uke og ikke minst denne uken, men etter et par dagers fravær med feber og forkjølelse sist uke, har det liksom samlet seg opp, og nå føler jeg at jeg overhode ikke strekker til oppgavene jeg hadde tenkt å få unna i mai 😮

For å jobbe stressnivået mitt ned på et akseptabelt nivå, har jeg kappet “to do” lista mi i to. Og fokuset ligger hovedsakelig på tegnekurset, boka, og årets selvangivelse som selvstendig næringsdrivende. Så får jeg heller ta fatt på alt det andre når jeg har hodet over vannet igjen!

For akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg normalt sett klarer å holde orden på både det administrative, skape innhold til alle de ulike kanalene mine (Instagram, Facebook, videoer, nettside etc) og ikke minst scanne, lage og laste opp nye produkter og markedsføre de i samme slengen!

Jeg er kanskje litt vimsete etter forkjølelsen enda, for akkurat nå er jeg veldig imponert over tempoet bedriften normalt sett holder og jeg har fått en ny respekt for alle de fine kommentarene jeg har fått underveis om akkurat dette. Tidligere har jeg avfeid det med at det er virkelig ikke så mye, men akkurat nå ser jeg at det ikke bare er småtteri jeg har fått unna på en normal uke.

Nei jeg får ta på meg svømmeringene som denne Bahamas grisen jeg tegnet i 2018….

Og ta en skål, det skal nok gå bra til sist!

Det var dagens tanker fra en litt forkjøla “bomullsdott”, håper du er i super form og at alt står bra til, vi blogges!

 

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg