Kaffe, blomster og blyanter, da er det i boks!

God morgen 😀

Den første og siste kaffekoppen for dagen er i hånda (man skal være litt forsiktig med inntaket av kaffe som gravid) det blir derfor med den ene koppen på kvisten for min del 🙂 Dog bruker jeg ofte laaaaang tid på å nyte den ene koppen med kaffe, så nå sitter jeg her med en iskald kopp med nespresseo kaffe 😛
Men som du ser, så legger det ikke store demperen på humøret, med minsten i magen, og et skrivebord fylt til randen av blyanter, så har jeg jo verdens beste grunn for å ikke ta det så tungt at kaffe mengden er redusert.

At kaffeinntaket delvis er erstattet med melk og nesquick skal jeg kanskje ikke snakke så høyt om 😉

Ha en fin dag med eller uten kaffe! Vi blogges 🙂

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg