Klokka er 04:00 en søndags morgen, tid for arbeid!

Sånn går det når man sovner før mini klokka åtte om kvelden! Jeg våkna midt på natta klokka 03:30 og da hadde jeg jo sovet i rett over 7 timer, så da satt jeg her plutselig på kontoret midt på natta lys våken.

Selv om det er søndag, har jeg en del arbeid på tapetet, jeg skal holde tegnekurs klokka 13-17 🙂 Planen var å legge arkene jeg gjorde klar i går, i kurs mappene og dobbeltsjekke at alt var med før jeg skulle nedover til Malepaletten rundt lunch.
Teknisk sett var intensjonen å gjøre dette i makelig tid etter at alarmen hadde ringt på kvisten, men når jeg først er oppe, så satte jeg like gjerne i gang med arbeidet. Ugla du ser til høyre her, er forresten bare et lite kunsttrykk, jeg tenkte det ville være gøy for kursdeltagerne å få med et lite trykk og ikke minst åpne mappen og finne denne lille lure ugla 😀 Så får vi se om det blir en hitt og det blir flere trykk i de kommende kurs mappene 🙂

I alle trille, jeg er ikke langt unna ferdig med kurs mappene, så da er neste på tapetet denne blåklokka:
Og sånn går nå dagene som gravid døgnvill selvstendignæringsdrivenede grunder! 😉

Håper du har hatt en fin helg og at du får en avslappende søndag, så blogges vi!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg