Kommer babyen eller bøkene først?

Bestillingen på første opplag er klar og sendt inn!

Vi har og mottatt en kjempe fin mail med forespørsel om signerings event
i en mega kul butikk som ønsker å ta inn boka. JA! gjerne var svaret mitt til det, så da gjenstår det bare å se an formen etter fødselen (som nå nærmer seg med stormskritt) og finne noen timer som kan passe så jeg kan være med og presentere boka 🥳

Neste på tapetet i dag er å ta turen innom både Malepaletten og posten, det har kommet inn mange bestillinger på trykk det siste døgnet. Nå trenger jeg både å poste ordre, og å kjøpe mer bokpapp og cellofan for å pakke inn ordrene som tikket inn etter frokost.

Tusen takk til alle som har bestilt, det er intet mindre en fantastisk, jeg var så spent og glad da vi så ordrene som kom inn i går -> at jeg stod opp aldrede klokka halv seks i dag tidlig for å begynne prosessen med å trykke og pakke ordre 😊

Vi blogges 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg