Kontorassistent i himmelen til tross for dårlig nytt

Bildet taler for seg selv, kontorassistenten Chaplin er i himmelen til tross for gårsdagens dårlige nytt og avslag på innsendt manus.

Det har vært litt av en ryddesjau her hjemme de siste dagene (når jeg blir stresset så ryddes det for å klarne tankene) og dermed dukket det opp ett nytt lammeskinn i den ene lenestolen.

Først var Chaplin tydelig opprørt over at det lå et ukjent objekt i godstolen, han la seg demonstrativt på teppet ved siden av og nistirret på den hvite haugen. Det varte heldigvis ikke lenge, da jeg var ute et øyeblikk, lå det plutselig en katt og malte på det nye skinnet da jeg kom tilbake.

Jeg føler meg i likhet med Chaplin også mye bedre i dag, som en katt ville ha gjort, har jeg for det meste landet på beina. Det kom mange gode ord og tips etter avslaget, det hjalp veldig på! Vi gikk fra å føle det ganske håpløst her hjemme til å forsiktig tenke at dette skal vi få til igjen.

Tusen takk, det er ikke lite noen gode ord kan utrette ❤
Dersom vi får avslag hos det neste forlaget på lista, så holder jeg nå på å stålsette meg og en backup plan er under utarbeidelse, jeg skal komme tilbake til den så snart jeg har fått unna litt mer research.

Ha en like fin dag som Chaplin alle som en og tusen takk for at du er her!

Vi blogges:)

Miriam

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg