Krabber, krokodiller og en hai


Veggmaleriet ble ikke helt ferdig før helgen, jeg rakk bare å male i 3 timer og 40 minutter, men maleriet er godt på vei og jeg gleder meg til å fortsette. Siden det er et maleri i egen leilighet kan jeg male litt her og der når det passer seg slik, MEN;  det har allerede kommet innspill til motivet, det var en liten en i heimen som etterlyste en krabbe og min godeste mann etterlyste en hai.. og en krokodille!
Jeg tar utfordringen, kult skal det bli, selv om det blir vela fult i vårt lille akvarium i stua 😉

Håper du har hatt en fin helg, så blogges vi!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg