Kroken for døra og spiker i vinduet

Viser vindu med planker og papp overNå har det gått over stokk og stein her. Litt kaos i hverdagen er vi vant til, men nå regner det innendørs!

Det å ha en vannlekkasje på bygget som er forårsaket av regn med tilhørende vind er ingen spøk og det jobbes med å eliminere ulike innfallsvinkler. Neste på tapetet er å skjære opp terrassebordene for å komme til taket under. Heldigvis regner det jo sjelden i Bergen… 🤦‍♀️

Arbeidsdagene består dermed av arbeid i forhold til bygg og Sameiet, min egentlige jobb, og nå sitter jeg i tillegg å myser foran MACen i påvente av time til optiker.

Jeg har ganske sta og hardnakket stått på mitt når mannen har kommentert at jeg holder alt av skjermer unormalt langt fra meg; at synet mitt er helt perfekt (i skrivende stund sitter jeg med strake armer til tastaturet).

Noe sier meg derfor at det kanskje stemmer at jeg trenger briller, ønsk meg gjere lykke til for i morgen bærer det avsted til optiker 👀

Men selv om det er spiker foran vinduet og jeg sitter å myser, så har vi ikke satt kroken over døra for bedriften. På ett eller annet magisk vis og med en god dose arbeid så jobber jeg nå med et drømmeprosjekt! Jeg kommer til å dele litt mer om hva vi holder på med om ikke så alt for lenge (gjerne etter at jeg har fått briller for etter å ha knotet på tastaturet en stund nå ser jeg nesten ingenting). Hjelpes!

Takk for at du titter innom, jeg håper boligen din er langt mer tett en min 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg