Litt hverdags magi

Reklame | Sarah R. Herlofsen, Spartacus og eget arbeid.

Nå er jeg kjempe spent, har du sett en boktrailer eller hørt utrykket før? Det hadde ikke jeg, frem til Sarah sende meg en epost i slutten av august. Nyskjerrig på hva en boktrailer var, klikket jeg meg inn på youtube og ble positivt overrasket da jeg fant ut at det finnes et lite utvalg trailere på youtube med bøker!

Født bokorm og med et bibliotek som nærmeste nabo da jeg var liten, ble jeg skikkelig glad for å se at det ikke bare er videoer fra pudding-TV og uendelig mange videoer med unboxing av den ene leken etter den andre på YouTube.

Så her har du Sarah og mitt lille bidrag til utvalget med boktrailere du finner på YouTube 👶👵  Om det får noen til å legge bort skjermen bare en liten stund for å lese en bok blir jeg kjempe glad 😊 For uansett hvor fint det er å stirre på en skjerm med «1000 lux» rett i fleisen så er det å legge bort skjermer og sette seg ned for å lese bøker sammen (eller hver for seg) litt hverdags magi spør du meg 👩‍👧‍👦 ❤️

Tusen takk for at du er innom her og ser hvordan det går med bøken våre, jeg håper du også finner tid til litt hverdags magi i din hverdag 😀

Miriam

 

Ps! På facebook siden min er det nå en konkurranse hvor jeg gir bort to av mine illustratør eksemplarer, mer om den konkurransen finner du her https://www.facebook.com/miriamhaukebo/

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg