Litt redd før fødselen

Som førstegangs fødende gikk det knappe fire timer totalt, fra jeg merket den første svake rien til fødselen var vel overstått. Vi hadde på forhånd vært på fødselsforberedende kurs, men ingen der hadde forberedt oss på at det kunne gå så fort!

Nå nærmer det seg fødsel nummer to, og denne gangen er jeg mer en litt bekymret for at det blir en styrtfødsel.

Jeg ser liksom for meg at jeg sier, nå tror jeg det skjer noe, og ti minutter etterpå så er minsten kommet til verden i bilen på vei til føden eller på en parkeringsplass 😅

Så her sitter vi og googler; hvordan ta i mot babyen selv, sånn bare for sikkerhetsskyld 😂
MEN, når det er sagt så gikk det jo kjempe fint første gang, vi var frisk og rask alle tre da det var overstått, så om det går vela fort også denne gangen, så skal det også gå bra selv om jeg er litt nervøs nå i forkant ❤️

Ønsker deg en super uke, her blir det bokarbeid og en del forberedelser i hus og heim, det er mye som skal klargjøres med en baby på vei 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg