Living coral – årets farge

Hvert år er det mange som venter i spenning på årets farge fra Pantone, og så snart fargen er annonsert dukker det opp både det ene og det andre i det aktuelle fargespekteret, fra neglelakk til møbel tekstiler, kommer årets farge i alle tenkelige former.

Det er ikke verre en at jeg har hevet meg på og i skrivende stund holder på å lage et veggmaleri i vår lille stue, inspirert av årets trend. Årsaken til min noe drastiske beslutning  om å kline koraller og fisker opp etter veggen er ganske enkel! Jeg holder på å utvide horisonten min og tilbudet om veggmalerier til å inkludere stuer og oppholdsrom. Og da trenger jeg jo et eksempel på et maleri å vise frem 🙂

Arbeidet pågår  og det er mye som gjenstår, men det gjør ikke noe, det er ikke til å stikke under en stol at det er himla gøy å sette volumet på fult og male i vei!

Dersom du ble nyskjerrig finner du mer om Pantone og årets farge her.

Jeg håper som altid at du har en super dag, så blogges vi!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg