Livstegn

Det er nesten flaut å titte innom etter nok et lengre fravær her på bloggen. Denne gangen var det rett og slett en kraftig hoste som tok knerten på formen, jeg var ferdig med antibiotikaen for øret på onsdag og på torsdag begynte jeg å hoste så det skranglet godt i brystkassen.

Jeg hostet til jeg våknet og brakk meg flere ganger på natten, og på fredagen kom feberen -> på lørdag skulle jeg egentlig vært i bryllup! Full i hoste og hormoner satt jeg plutselig og strigråt da jeg innså at det ikke kom til å få med meg bryllupet og at jeg måtte melde avbud på veldig kort varsel.

Lørdagen ble derfor tilbrakt med en lambi dorull lett tilgjengelig. Og jeg fikk heldigvis sett litt fra bryllupet på SnapChat, det var så utrolig fint <3

Nå er hosten der enda, men jeg brekker meg ikke, og jeg har ikke våknet av hosten siden natt til mandag, så NÅ er formen på retur. Det var ikke bare lett å hive jobben over bord og konsentrere seg om å bli frisk når jeg ikke har rett på sykemelding som grunder enda og det tikker inn med regninger.

Før jul klarte jeg å opparbeide meg en omsetning på 22 000,- de to siste månedene før vi bikket 2019, det var vanvittig kult. Jeg har jobbet veldig hardt non stop etter oppstarten i juli, så var det helt utrolig å se at nå løsner det og at folk liker det jeg gjør 😀  Tusen tusen takk <3

Spol frem til uke to i januar og jeg har mer eller mindre vært satt ut av spill frem til nå, det har ikke vært lett og jeg kjenner at det var tungt mentalt å ikke få jobbet videre med alt jeg hadde fått til før jul. Nå håper jeg derimot at det løsner på helsefronten og at jeg kan få tatt tak i både tegnekurs, veggmalerier og det som er 🙂 Jeg hører fremdeles nesten ingenting på verste øre, men det får heller være, jeg trenger bare et par pensler, noen blyanter også er vi i gang.

Minsten i magen har nok hoppet rundt nedi der når jeg har hostet så vanvittig, og fått med seg en del av antibiotikaen, men alt i alt så har vekten snudd og jeg begynner å få litt mage og det er en vanvittig lettelse, for jeg har vært bekymret underveis når formen min har vært så unormalt dårlig i vinter.

Jeg håper du har hatt en fin uke og at de fleste har klart å holde seg frisk i vintersesongen <3

 

Vi blogges snart håper jeg 🙂

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg