Med hodet over vannet

Da kommer det seg, og ja dette er enda en illustrasjon til boken om Søren og Klype 🙂 Den passet rett og slett perfekt til dagens blogginnlegg. For nå føler jeg at jeg begynner å få hodet over vannet! I så måte har jeg satt meg et mål om at jeg innen påsken er på hell skal ha klar alle illustrasjonene til boka (det er rett rundt 32 illustrasjoner og til nå er 7 av de ferdig) så det er definitivt et ambisiøst mål! Selv med manus og flere av skissene på plass.

Fokuset er først og fremst å lage en kjempe kul bok som er gøy å lese for både små og store, som ofte må lese de samme bøkene ganske mange ganger 😉 Men jeg prioriterer nå boka litt høyere enn en del andre bedrifts oppgaver de kommende ukene. Årsaken er at når manus skal sendes inn til ett forlag må jeg beregne en behandlingstid på alt mellom 3-8 uker minimum, så kan det ta inntil 18 måneder før boka deretter publiseres -> dersom det blir grønt lys fra ett av forlagene, om ikke, blir det en ny runde med neste forlag på listen.

Det sier seg selv at det er best jeg kommer i gang når behandlingstiden kan være så lang, i hvertfall om jeg skal rekke å få en kontrakt i stand før minsten melder sin ankomst denne høsten 😀

 Så her jobbes det og tegnes det til den store gullmedaljen, så håper og tror jeg at jeg skal få boka gitt ut via et forlag. Dersom det ikke går må vi ta en vurdering på om jeg skal gi ut boka på egenhånd via BoldBooks. Det er nok heller ikke dumt, jeg er super heldig og har allerede fått tilbud om å ha boka i butikk 😮 Men dette krever jo noe egenkapital å gi ut på egenhånd og det er ikke noe jeg tar lett på 🙂

Nei, nå får det tegnes og tenkes, ha en super dag, vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg