Morgenstund har gull i munn

Nå har jeg snudd døgnet helt på hodet! Så nå våkner jeg tydeligvis klokka fem hver morgen?
Så da sitter man der da, på kontoret med en Ekologisk Paron Dryck fra IKEA og lurer på hva neste steg er.

Gårsdagen gikk først og fremst med til å arbeide fornuftig og målrettet med planlagte prosjekter, men midt oppi arbeidsdagen, slo tanken meg..

Hvor lenge siden er det jeg har tegnet en gøyal figur helt på måfå?! Jeg har jo i ukesvis jobbet med konkrete illustrasjoner til boka, så jobbet jeg med målrettet innhold til tegnekurs, for så å hoppe rett over på tegne realistiske blomster. Og når jeg ikke har arbeidet med det, har jeg jobbet med skatten, nettbutikken og koding. Uke etter uke og helg etter helg.

Det var rett og slett ikke mulig å huske huske sist jeg tok blyanten fatt helt på frihånd uten å tenke på hvor veien bar, så da gjorde jeg det, og vips så var det en slags gullfisk på skrivebordet mitt 😀



Det frister mer en litt å bruke dagen til å tegne flere frihånds figurer men det spørs om jeg ikke heller burde jobbe litt mer fokusert 😉

I alle trille; vi blogges, og du må ha en super dag 😀

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg