Nå er jeg endelig modig nok, vil du hjelpe meg å dele?

Det skull gå nærere 2 år og 7 måneder, men NÅ er jeg endelig der!

Hver gang jeg tidligere har forsøkt å navngi min nye arbeidssituasjon etter at jeg sa opp jobbes som 2. styrmann for DOF i Nordsjøen, så har jeg ikke følt meg helt hjemme, hverken som kunstner eller illustratør. Ikke fordi at jeg ikke ELSKER å tegne og digger bøker, men fordi jeg utenom tre år på tegning form og farge ikke har noen egentlig utdanning innen kunst eller grafisk design.

Noe har endret seg de siste ukene, jeg innså plutselig at jeg virkelig er en illustratør og ikke bare “later” som lenger 😂

De tre siste årene har riktignok ikke gått med til å sitte på skolebenken for å ta en formell utdannelse, men med to bokutgivelser bak meg (både selvutgitt og på forlag), kanon støtte fra familie, venner og dere her så har jeg våget meg videre hver gang jeg har blitt usikker 😀

Så her sitter jeg i dag og arbeider med bok nummer tre! Det blir en bok fra og for foreldre og jeg gleder meg så vanvittig til reisen videre med den boka ❤️

Nå skal jeg kose meg videre med arbeidsdagen og jeg håper at du som har fulgt bloggen lenge gleder deg til veien videre og at alle som er innom for første gang synes det er litt kult at det går ann å gå fra å jobbe som styrmann i Nordsjøen til å illustrere bøker om livet og krabber 🙂

Fordi jeg arbeider som jeg gjør blir jeg kjempe glad om du liker tegningene mine så godt at du har lyst til å hjelpe meg å dele innlegget på Facebook, på den måten kan jeg nå nye lesere og spre enda mer gled med de glade, vimsete og rare illustrasjonene mine.

Tusen takk for at du tok deg tid til å lese <3

Vi blogges

Miriam

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg