Nå er jeg lei (og litt Batman)!

Å herre min legokloss! Nå er jeg lei, det skal sies at regnskap er så langt fra favoritt aktiviteten min som det er mulig å komme, dessverre er det er jo helt klart en viktig del av det å drive en bedrift. MEN det må være love å si at det er pyton+ å gå gjennom hele årsregnskapet for 2018 i forberedelse av årets selvangivelse.

Jeg gir meg ti tomler opp for å ha satt i gang i god tid før fristen den 31 mai dog, det syns jeg var så Batman at jeg måtte kle meg for anledningen 😀 Det er jo og lov å håpe at jeg i fremtiden kan skaffe meg en regnskapsfører, men foreløpig ler årsoppgjøret mitt fra 2018 godt av den tanken, så får vi heller se hva 2019 bringer…

Det er heldigvis snart helg og tid for kos så jeg skal om noen timer legge tallene fra meg! Det blir tur, film, besøk og alt som egentlig hadde vært kjekt å få med seg i ukedagene, men som det av og til kan være vanskelig å finne tid til, mellom tull med tall 😉 Da er helgen gull, og jeg er klar som en strikk! Bring it (altså popcorn sjokolade og fjernkontrollen her er det tid for å slappe av).

Illustrasjonen jeg har tegnet over her, er fra 2018 og jeg har som alltid brukt favoritt programmet mitt ProCreate på iPaden (dette er ikke sponset, I wish, men en god app er det). Jeg må også legge til i disse ulvetider at jeg har brukt fem bøtter med SnapChat filtere på bildet mitt i toppen her, jeg ser overhoder ikke så glitrende ut IRL 😛

God helg, vi blogges!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg