Nå føles det som en evighet siden

Det føles riktig nok som en evighet siden, men det er jo ikke lenger en siden fredag jeg sist var innom her! Rart hvor fort det blir en vane å titte innom og skrive et par ord når man har en blogg!

I dag skal jeg teste en vinylfarge som nylig kom på plass hos Malepaletten 😀 Været er heldigvis strålende, så da finner dere meg ute i Kong Oscarsgate med en malerpensel mye av dagen, nesten som en reinspikka street artist 😉

Øyet jeg har tegnet over her er en frihåndstegning, som jeg snekret i hop fordi jeg ville teste ut de nye blyantene mine på et svart ark.

Men jeg kan ikke skrive så mye mer om det nå, jeg må rett og slett løpe for det er mye på tapetet, først Malepaletten, så har jeg en leveranse til et motiv, før Postnord (som sente melding for 10 minutter siden), kommer på døren mellom fem og ni i kveld for å levere et nytt klorestativ til kontorassistenten som gjorde kort prosess med det forgje stativet sitt. Under her finner du et bilde av kontorassistenten, riktig nok ikke i klorestaivet, men som en liten kattunge oppi blyantkassen min som han også forsøkte å få knerten på 😛

Så da ønsker jeg deg en super uke og løper avgårde, så blogges vi!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg