Nå havner jeg i avisa!

Takket være alle dere som har delt og lest her på bloggen! 

Ikke bare ble jeg kontaktet av en super trivelig journalist for et intervju til Marsteinen (avisa i Austevoll), det ble også så mange sidevisninger på ett døgn at bloggen troppet rett opp på plass nr 31 av blogg.no sine mest leste blogger det døgnet 😮

Det er enda et lite stykke opp fra 31. til Kokkejaevel og Idawulff på første og andre plass, men det gjør ikke noe som helst, for jeg trives veldig godt med å være her med; fantastiske lesere og positive tilbakemeldinger 😄 

Det gjør dagene her på kontoret lysere vinterstid som vår ☀️ 

Jeg har og begynt å bli skikkelig spent på manuset til Vesle Petter Edderkopp som er inne hos ett forlag (kan hende jeg tar feil igjen så klart), men jeg sitter her med en følelse av at det går bra. Hvem liker ikke en liten edderkopp liksom 🤷‍♀️

Tusen takk for at du er med på veien, jeg gleder meg til å dele flere bok-glade nyheter fremover. 

Ønsker deg en spinnvilt fin dag og sender deg en koselig koala klem som jeg har tegnet!

Det blir spennende å se hvor veien går fremover, kanskje blir koselige koalaer, rare tegninger og bøker i hytt og pine et fast innslag på blogglistene 🐨 

Vi blogges!

Miriam 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg