NAV, permisjon, regnskap og bokutgivelse

Det er en utrolig spennende ventetid! Boken om Søren og Klype skal være ferdig trykket den 16. september og derfra skal den sendes fra Danmark til Bergen. Og vi er straks til termin med minsten, men om det skjer noe nå, til uka eller om noen uker er jo helt umulig å si.
Hadde jeg hatt en A4 jobb, hadde jeg nok vært i permisjon nå, og brukt dagene til å hekle finurlige figurer.
I stedet sitter jeg som selvstendignæringsdrivende på dataen, forbereder bokutgivelse og skriver nærmest en avhandling til NAV angående arbeidet mitt, fordi jeg må dokumentere stillingsprosenten min (det er aktivitetskrav til mor når bare far har opparbeidet seg rett til permisjon). Og det jobbes med å få regnskapet à jour før alt braker løs.

De overnevnte administrative oppgavene er kanskje ikke tidenes gøyeste aktiviteter, men det må til skal bedriften går rundt!

Da er det fint å kunne kombinere de kjedelige oppgavene med litt artigere ting, som å lage nye motiver og trykk til bokutgivelsen 😀 Og når man kan jobbe med oppgaver man virkelig digger, så er det fint å kunne jobbe litt mens man venter på å få ta turen opp på KK.

Jeg håper du har en fin uke, tusen takk for at du er innom bloggen i denne ventetiden ❤️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg