Negativ covid test og god helg!

Nå føles det utrolig digg å være tilbake på hjemmekontoret og i blogg form!

Sist jeg var innom her var jeg ikke helt i form, det startet med seks dager feber, en voldsom hoste og negativ covid test, så fikk jeg noen dager pause før feber kom tilbake, jeg tok da en ny covid test (som også endte opp negativ). Med tidvis lav o2 meting, tung pust og piping på lungene har jeg nå gjennomgått en penicillin kur og føler meg omtrent 100 ganger bedre og klar for jobb!

Siden det er lørdag har jeg flyttet inn på hjemmekontoret, og gud hvor digg det er å bare sitte her og pusle med illustrasjonene til den siste boka helt for meg selv. Vi har for øyeblikket to små super helter hjemme i ukedagene og med mannen på jobb mandag-fredag er det gull å få litt arbeids ro i helgene.

Så nå er det bare å åpne indesign (programet jeg bruker til å brekke om bøker). Det mystiske utrykket “brekke bøker” betyr egentlig bare å sette sammen en bok, så jeg sitter ikke her og brekker bøker i to 😉

Håper du er frisk og har en fin helg! Vi snakkes 😀

Miriam

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg