New in!

Enda sitter det en litt småstresset illustratør bak tastene, men jeg tok meg likevel tid til å teste blyantene jeg kjøpte med fra Malepaletten i går! Jeg er og blir en blyant nerd som Maia så fint sier, jeg klarte ikke å la være å hverken kjøpe med nye blyanter eller å teste de ut snarest. Blyantene er fra ett av favoritt merkene mine når det kommer til fargeblyanter (Caran Dáche) så forventningene til det nye settet med gråblyanter var ikke akkurat lave 🙂
Knall gode er første inntrykket mitt etter den lille bamse skissen, så nå sitter jeg bare å krysser fingre og tær for at det snart ramler inn en bestilling på ett dyre portrett i blyant så jeg virkelig kan få testet de ut!

Nei, jeg er ikke helt over arbeidsmengden og stresset jeg nevnte i gårsdagens blogg, så jeg må rett og slett hive meg rundt og jobbe standhaftig videre, med å få hodet over vannet for mai måned.

Ønsker deg en super dag og tusen takk for at du titter innom 🙂

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg