Ny jobb! Bedriften klarer seg ut 2020 😱  

Nå er det på tide å finne blogg formen igjen! Jeg vet, det har vært et salig langt fravær her inne av to grunner 👉 Først ble vi syk få dager etter at alt stengte ned, hva det var, aner vi ikke den dag i dag (det var ikke mulig å få testet noen av oss). Det jeg kan si med sikkerhet er at det var noen inn i granskogen seige uker, det tok intet mindre en tre og en halv uke før jeg var frisk og trygg nok til at jeg våget meg ut av vår 74 kvm store leilighet 🤣

Den andre grunnen til at jeg ikke har tittet innom på lenge er at jeg har fått enda en bok å illustrere! Denne gangen hos et forlag, hvert ledige minutt i disse rare corona tider har gått med til å jobbe med bokutgivelsene. Til nå har jeg overført rett rundt 130 skisser mellom tegnebrett og Mac!

Med to store bokprosjekter, illustrasjon, layout og ombrekk er vi rett og slett fullbooket til langt utpå høsten 🍂 Så nå er det offisielt, jeg har gått fra å være navigatør til illustratør med plenty arbeid 😱 Bedriften kan holde åpent ut 2020 og 2021med de to utgivelsene, har rett og slett ikke ord 🤩 Foruten: Tusen takk til deg som titter innom her, til Sarah, forlaget som turte å satse og til Nina og Espen bak Foreldremestring.no!

Gleder meg til å dele mer av denne utrolige reisen fra navigatør til illustratør og ikke minst si litt mer om hva jeg jobber med, dere kommer til å bli så glad 😀


Med et kjempe ønske om at du er frisk og rask og har det bra 🌈

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg