Ny uke og nye motiver

God morgen, det er mandag, en ny uke og en ny tegning. Jeg har kjøpt nytt tegnepapir med tre ulike lyse fargetoner så man kan bygge seg både “opp og nedover i arket” ved å tegne med lysere og mørkere farger.

Jeg skal innrømme at jeg er litt spent på resultatet, det er ikke akkurat ofte jeg velger å tegne hverken blomster eller i overkant realistisk 😉

MEN, tegningen må nok ferdigstilles en annen dag, for det ble en del oppkast i går, og ikke helt den starten på uka jeg hadde tenkt. Vi har snarere plassert ut matter, bøtter og papir på strategiske steder, så nå sitter vi og ser på animasjonsfilmer og tar lufte turer på altanen i det fine været, så får vi håpe det blir bedre i dag <3

Ønsker deg en fin uke og tusen takk for at du titter innom, vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg