Nytt år og ny bok!


Nytt år, nye muligheter og ny bok! Og med en god dose pågangsmot og mottoet ⬇️

“Den som intet våger, intet vinner”

Så har vi alt sendt boka inn til ett forlag sånn omtrent for 20 minutter siden 😅

Jeg vet (kanskje) hva du tenker, sist gikk det jo rett i potta og jeg satt og strigråt intet mindre en tre ganger. Men denne gangen må det jo gå bra eller??

Full i pågangsmot og med blyantene i hånd toger vår lille bedrift seg i hvert fall modig frem også i 2020.

Og med det vil jeg gjerne ønske deg et godt nytt år og si tusen takk for at du er med på veien videre. Tradisjon tro kommer jeg med oppdateringer underveis, så får tiden vise om det blir en tårevåt eller gledelig opplevelse.

Ps! boka som er sendt inn er ikke oppfølgeren til Landkrabbe, Kongekrabbe som blir nummer to i serien om Søren og Klype er derimot vel på tegnebrettet i skrivende stund og jeg gleder meg til å vise litt mer av den finurlige gjengen og hva det innebærer å være en Konge Krabbe 🦀 👑 😁

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg