Nytt bloggoppsett

Reklame | inneholder link til nettbutikk og julemarked

 
Nå aner jeg ikke hva jeg holder på med lenger, layouten til blogg.no er flyttet til wordpress og jeg har null erfaring med det! så jeg gjør nå et hederlig forsøk på å finne ut av hva som er opp og ned på bloggen. Så bær med meg den kommende uka!

Jeg har forøvrig en full lesset helg med julemarked på Bekkjarvik (12-16 lørdag og søndag OBS! Jeg er ikke der søndag), jeg jobber også med et par bestillinger, og den lille barneboka som krabben over her hører til i 🙂

Snart er det jul attpåtil, så da må jeg hive på meg reklame jakka mi og si at det finnes mange kule og unike gaver i nettbutikken min, både originaler og trykk, kalaset starter fra 100 kroner og det er fri frakt ut 2018! Phew, det ble mye tekst, men om du mangler en gave eller to så rekker du julaften om du bestiller innen klokka fem i morgen den 14 desember. Nedenfor ser du noe av det som finnes av trykk og nettbutikken finner du her: miriamhaukebo.no
 
Tusen takk for at du bærer med meg i dette plattform bytte på bloggen, jeg skal forsøke å holde det så ryddig som mulig 😀

Ha en super dag, vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg