Nytt kontor!

God mandags morgen! Dette blir den første arbeidsdagen fra mitt nye kontor, jeg ser allerede fordeler med mitt lille kontor på 2,4 kvadratmeter. Det er nemlig ikke til å stikke under en stol; at det kan se rimelig kaotisk ut i leiligheten etter en helg med knall fin vær hvor rydding har vært veldig langt fra en hoved prioritet 😛

Mandagen og starten på arbeidsuka har derfor ofte vært en prøvelse for viljestyrken min, for når man har hjemme kontor må man noen ganger barer ignorere rotet og begynne på arbeidet…
MEN i dag kunne jeg bare ta kaffekoppen i hånda, gå rett in på kontoret og konsentrere meg om ukas oppgaver i bedriften, det var digg det 😀

Det er ikke akkurat lett å ta gode bilder på så liten plass, så jeg har rett og slett planer om å lage en liten video snutt fra mitt nye kontor denne uka. Jeg hiver den ut på instagram og muligens på YouTube kanalen min. Jeg syns selv det er artig å se hvordan man kan få til mye på få kvadrat meter, og jeg tenkte det kunne være litt morsomt og nyttig å se hvordan jeg sitter mellom en varmtvannsbereder, kunstprinter og omtrent 300 pappkonvolutter (til nettbutikken) og arbeider 🙂

Instagrammen min er forøvrig her og YouTube kanalen min er her. Så får vi se hvor videoen dukker opp etterhvert.

Ha en super uke, vi blogges!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg