Nytt kunsttrykk!

Reklame | Inneholder direkte link til miriamhaukebo.no

Det er ikke ofte jeg hiver på meg reklame skoene og linker direkte til nettbutikken min, men nå er jeg så glad og stolt over å ha fått på plass ett nytt trykk til tross for sykdom de siste ukene, at jeg hiver all forsiktighet ut vinduet!

Spurveuglen har nemlig fått utrolig god respons i sosiale medier og jeg er så utrolig glad for alle de fanatsiske tilbekemeldingene jeg har fått underveis i arbeidet, så jeg heiv meg like gjerne rundt og fikk laget et kunstrykk av ugla. Og ikke nok med det, jeg la også til en knakenede god introduksjons rabbat på 40 prosent avslag rett og slett fordi jeg er så glad 🙂 Tilbudet varer kun ut denne helga.

Så her har du det, en vassekte reklamepost 😮

Og ugla den finner du HER.

 

Ha en super ettermiddag så blogges vi!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg