Oh, crap!

Da våknet jeg klokka ett i natt med følelsen av å ha nesa full i kullsyre, en liten halvtime derfra begynte snørret å renne og nå kjennes det mest ut som om jeg har svelget et piggsvin.

Etter å ha snytt nesa omtrent 375 ganger fikk jeg endelig sove igjen utpå kvisten rett rundt fem. Klokka er nå ni og jeg er oppe og jobber med tegnekurs, logo og andre ting som kan gjøres digitalt fra iPaden slik at jeg kan sitte pakket inn i et teppe samtidig som jeg får unna en del på gjøremåls listen.

Sånn sett er det veldig greit at arbeidet mitt er veldig variert slik at jeg kan jobbe selv om formen er litt tullete, for det er ikke akkurat en greie å sykmelde seg med egen bedrift 😛

På pluss siden når jeg var våken i natt, var minsten i magen mye i aktivitet og det er veldig gøy når man har hånden på magen og man får svar fra mageboeren som øver på taekwondo mot håndflaten 😀

Det er forresten 8 mai og frigjøringsdag, jeg har ikke akkurat ett flagg å hive opp i leiligheten, men kanskje jeg kan skaffe et flagg til balkongen, så er jeg klar til 17. mai i det minste 🙂

Nei, jeg får tulle teppet på plass og ta fatt på resten av arbeidet, så blogges vi!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg