Øl, amming og julemarked

På vei til julemarked Da var jeg på vei til årets største julemarked, det var Texas her i går da vi skulle i vei med trykk, originaler og bøker for å gjøre standen klar!

Det blir veldig vanskelig å forklare på ett fornuftig vis  her, så jeg jobber med en vlog fra helgen og forberedelsene. Der får dere mer om oppkast, undertegnede i sokkelesten på en parkeringsplass, og andre begivenheter som jeg antar «er helt ordinære» forberedelser til et marked?? I hvertfall for en noe stressa nybakt mamma 😂 🙈

I og med at jeg fullammer og det blir 10 timer arbeid i dag og i hvertfall 8 i morgen, så sitter jeg nå på bussen med en frysebag til å oppbevare melk i og en vannflaske fylt til randen med vørterøl. Nå vet jeg ikke om det er vitenskapelig bevist at vørterøl hjelper på melkeproduksjonen, men jeg tar ingen kjangser når det kommer til melka så her byttes det innpå 🍺

Nå nærmer det seg at bussen er fremme, etter å ha gått på en del smeller på bedriftssiden er jeg ikke like optimistisk og har lagt listen på at jeg selger tre fire trykk 🐨 Men min mann var i går kveld skråsikker på at det går unna arbeid for 22 000,-

Så får jeg heler oppdatere dere på salg underveis 😬

Vi blogges!

 

*vørterølet jeg drikker er så klart alkoholfritt dersom det var noen som glemte å lese vørter og bare fikk med seg øl- biten 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg