Oppgjørets time

Bildet over her sier det meste, å sitte med regnskapet er py! Jeg vet det er kjempe viktig at regnskapet er på plass, det er ikke det. Det er bare den uendelige monotone, konsentrasjonskrevende og dørgende kjedelige oppgaven å gå gjennom rekke for rekke med tall.

Det første og største punktet mitt på bedrifts ønskelisten (når vi en gang begynner å gå i pluss) er en regnskapsfører.

En sertifisert person som elsker tall over alt på jord og som med stor glede og en kaffekopp attåt, setter seg ned og blar gjennom side for side med tall, med et stor smil om munnen. Eller.. sånn ser jeg det for meg i det minste, denne magiske regnskapsføreren som vi en gang i fremtiden skal ha råd til å hyre inn. Det blir tider det!

I år som i fjor får det bli med drømmen for vi er ikke i pluss enda. MEN, en vakker dag, skjer det, da skal jeg full av iver få lov til å sette bort disse tullete tallene til en sertifisert kvalifisert og magisk regnskapsfører. Vi må bare holde ut litt til.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg